Pracujete jako brand-manager, či vytváříte firemní identitu? Přejete si úspěšně propagovat pomocí grafických a reklamních prostředků? Pak vám náš kurz "Psychologie grafiky v marketingu" pomůže dobře se zorientovat v této oblasti na pomezí několika oborů a dosahovat výborných výsledků.
Na našem školení pochopíte skryté významy, které mohou být obsaženy v grafickém a reklamním sdělení. Hlavními tématy budou využití grafiky, psychologie, marketing a další.
Podrobná osnova kurzuTento kurz nabízíme realizovat také formou zakázkového firemního školení v termínu dle dohody s firemním zákazníkem.
Naše kurzy lze absolvovat ONLINE formou v libovolném vypsaném termínu. Naše učebny jsou vybaveny kvalitní audiovizuální technikou, školení vždy přenášíme i ONLINE. V přihlášce prosím uveďte, zda se zúčastníte na školení osobně, nebo zda se zúčastníte ONLINE.
V současné době bohužel nejsou vypsány žádné termíny tohoto kurzu.
Pokud máte zájem o tento kurz a nenašli jste termín, který by Vám vyhovoval, vyplňte a odešlete nám prosím následující poptávku po termínu. Pokusíme se kurz vypsat v termínu, který uvedete, a který bude vyhovovat Vám i
dalším zájemcům.
Běžná cena tohoto kurzu je: 3 300.- Kč bez DPH, 3 300.- Kč včetně DPH, délka 1 den, celkem 5 výukových hodin.
Pro absolvování tohoto kurzu je zapotřebí alespoň základní uživatelská úroveň práce s MS Windows - tj. práce s myší, nabídkou Start, spouštění programů, práce s okny a se soubory (Průzkumník).Tyto znalosti lze získat např. v kurzu Základy ovládání počítače a systému MS Windows (dvoudenní), nebo v kurzu MS Windows - uživatelské minimum pro začátečníky (jednodenní).
-
Petra D.
Školenie bolo prínosné, ponúklo mi mnohé zaujímavé informácie.
Nikola V.
Na školení nejlépe hodnotím individuální přístup, který je díky malým skupinkám možný. Probírali jsme témata, která jsem si sami stanovili, a bylo i dost prostoru na otázky a specifičtější problematiku. Nejvíce přínosné pro mě byly individuální rady pro náš web a také zajímavé poznatky z praxe. Z mého pohledu by tempo v průběhu kurzu mohlo být o něco rychlejší/údernější, ale samozřejmě vždy záleží na složení dané skupiny.